پشتیبانی فروشگاه لوازم خوشنویسی ماناخط

سوالات پر تکرار؛ ممکن است پاسخ خود را در این بخش بیابید ...

برای ثبت سفارش در فروشگاه ماناخط ، کافیست محصولات مد نظرتان را به سبد خرید اضافه کنید ، سپس روی دکمه ی سبد خرید در سمت راست بالای صفحه بزنید و پس از بازبینی سبد خرید و وارد کردن اطلاعات خواسته شده نظیر آدرس و نام خانوادگی ، روی دکمه ی ثبت سفارش کلیک کنید تا به درگاه مستقیم بانکی متصل شوید ، پس از پرداخت به صفحه ای هدایت می شوید که کد سفارش شما در آن ذکر شده است ، برای پیگیری سفارشات تنها کافیست همین کد را داشته باشید . 

فروشگاه ماناخط در وزارت صنعت و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است ، به همین جهت برای پرداخت از درگاه مستقیم بانکی بهره می برد ؛ که شما با داشتن شماره کارت و رمز دوم کارت خود میتوانید از فروشگاه خرید کنید.

اینکه سفارشات به چه صورت خدمتتان ارسال شود ، تنها به شهر محل سکونت شما بستگی دارد.

1 ) اگر در شهر تهران تشریف دارید ، هم می توانیم با پست پیشتاز و هم با پیک موتوری ارسال کنیم خدمتتون ، پیک موتوری یک ساعت پس از ارسال به دست شما خواهد رسید و پست پیشتاز هم دو الی سه روز زمان می برد.

2 ) اگر در شهر های دیگر و استان های دیگر تشریف دارید ، ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز انجام می شود و دو الی سه روز پس از ارسال ، بسته به دست شما خواهد رسید.

برای پیگیری سفارشات ، کافیست کد سفارش خود را در اختیار داشته باشید. 

می توانید به دو صورت سفارشات خود را پیگیری نمایید:

1 ) تماس با شماره تماس پشتیبانی

2 ) ورود به صفحه ی پیگیری سفارشات و وارد نمودن کد سفارش ، برای وارد شدن به این صفحه اینجا کلیک کنید.

ما در فروشگاه ماناخط ، تمام محصولات را از نظر کیفیت و همچنین سلامت تضمین می کنیم و میخواهیم تنها دغدغه ی شما تمرین هنر خوشنویسی باشد ، نه کیفیت و اصالت محصولات !

طبق قوانین وزارت صنعت معدن و تجارت، مرجوع کردن کالا تا هفت روز پس از دریافت سفارش ممکن است و فروشگاه ما نیز تابع همین قانون است، برای مشاهده ی شرایط مرجوع کردن کالا، اینجا کلیک کنید.

اگر در مورد محصولات سوالی دارید و یا پاسخ سوال خود را پیدا نکردید

 می توانید از طریق تماس تلفنی و همچنین پیام رسان واتس آپ، با ما در تماس باشید

شماره تماس و واتس آپ :  09026075666  ( صادقی )