به ماناخط، فروشگاه تخصصی لوازم خوشنویسی خوش آمدید

خرید لوازم خوشنویسی در ماناخط

دسته بندی :لوازم خوشنویسی, مجلات و مقالات خوشنویسی 6 شهریور 1400 1178


ماجرای ماناخط

ماناخط این افتخار را دارد تا با عرضه بهترین لوازم خوشنویسی در سراسر کشور، در خدمت شما عزیزان باشد.
به دلیل خرید و فروش لوازم خوشنویسی، با قیمت های نامتعارف، توسط برخی از فروشندگان ، تصمیم گرفتیم تا یک فروشگاه جامع از با کیفیت ترین لوازم و ابزارهای خوشنویسی، بر بستر اینترنت ایجاد کنیم.

در ابتدا فعالیت خود را در فضای مجازی اینستاگرام، آغاز کردیم. پس از 2 سال فعالیت در اینستاگرام، به دلیل فراهم کردن راحتی بیشتر برای شما عزیزان، تصمیم گرفتیم تا خرید و فروش وسایل خوشنویسی را به شکل حرفه‌ای تری پیش بگیریم.

به همین دلیل وب سایت ماناخط بر بستر اینترنت شکل گرفت تا علاوه بر راحتی در استفاده کاربران، سفارشات در زمان سریع تری به سراسر نقاط کشور ارسال شوند.

البته یکی دیگر از دلایل ایجاد وب سایت، اطمینان بخشی بیشتر به شما عزیزان نیز بود. چرا که کسب و کار های اینترنتی که به شکل یک وب سایت خدمت رسانی می‌کنند، از چهارچوب قانونی بهتری برخوردارند که این باعث می‌شود افراد با خیالی آسوده تر، اجناس مورد نیاز خود را در فضای مجازی خریداری کنند.


اهداف ماناخط

اساس کار فروشگاه ماناخط، بر مبنای چند هدف مهم است.
اول اینکه همیشه سعی شده تا بهترین کیفیت هر ابزاری، با بهترین قیمت همان ابزار عرضه شود.
دوم، بسته بندی بدون ایراد و ارسال به موقع مرسوله ها به دست شما هنرمندان عزیز است.
و سوم، پیگیری وضعیت مرسوله تا رسیدن به دست مشتریان است.


اصول کاری ماناخط

ما در فروشگاه ماناخط تلاش می‌‌کنیم تا همیشه به اصول کاری خود پایبند باشیم. به طور مثال ارسال به موقع سفارشات به دست مشتریان، ارسال لوازم و وسایلی که از لحاظ فیزیکی سالم و بدون ایراد باشند و همچنین بسته بندی مناسب و دقیق هر سفارش.


تعهد مرجوعی

این را به شما قول می‌دهیم که اگر محصولی را که سفارش داده‌اید، با اطلاعاتی که برای آن درج شده است، مغایرت داشت و یا اینکه ایرادی داشت، طبق تعهد اخلاقی و قانونی، می‌توانید آن را مرجوع کنید.


مجوزهای قانونی

خرید و فروش اینترنتی انواع لوازم خوشنویسی در فروشگاه تخصصی ماناخط، کاملاً زیر نظر مراجع قانونی انجام می‌شود و شما عزیزان می‌توانید با اطمینان خاطر و خیالی آسوده، در این فروشگاه، هر آنچه را که نیاز دارید را تهیه کنید.

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی از وزرات صنعت معدن و تجارت و همچنین نماد نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز هایی هستند که برای فعالیت این فروشگاه دریافت شده‌اند. لازم به ذکر است که برند "ماناخط"، به عنوان یک علامت تجاری نیز ثبت شده است.

logo-samandehi


رضایت مشتریان

همیشه تمام تلاش خود را کرده‌ایم، تا فردی که از ما خرید می‌کند، کاملاً از سفارشاتش راضی باشد و از ماناخط خاطره خوبی داشته باشد.
جدای از تمام مجوز های قانونی، قطعاً رضایت شما عزیزان، مهمترین مجوز برای ماناخط به حساب می‌آید.

از همراهی همه شما بزرگواران و هنرمندان عزیزی که ماناخط را به جایگاهی که در حال حاضر، بین تمام فروشگاه های تخصصی خرید و فروش اینترنتی و آنلاین لوازم و ابزارهای خوشنویسی که در کشور را دارد رسانده‌اید، سپاس گذاریم.

این مطالب رو هم ببینی ضرر نداره !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
تماس با پشتیبانی
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم